Viteza mersului si moartea

O informatie demna de a fi retinuta si aplicata: Cat de repede merge Omul Cu Coasa? (Wie schnell geht der Sensenmann?) dr. Barbara RICHARDS

mersul in ritm vioi, Omul Cu Coasa

Multi oameni ar putea evita intalnirea prematura cu Cosasul, daca ar merge suficient de repede! Acesta este rezultatul unui studiu recent, australian.

Mai mult, studiul a evaluat viteza neasteptat de mica a Cosasului. Cei care merg chiar si putin mai repede, pot mentine un avans decisiv asupra lui. Cercetatorii australieni au masurat, sistematic, viteza de deplasare a 1700 barbati, in varsta de cca 70 ani, timp de 5 ani. Viteza lor medie a fost de doar 3 km/ h. In aceasta perioada, au decedat 266 barbati. Acei barbati care au avut o viteza peste 3 km/ h, au avut un risc de deces cu 35 % mai redus decat media.

Pe cei care au avut peste 5 km/ h, Cosasul nu i-a mai putut ajunge! Printre cei decedati, nu a fost nici macar unul singur care a avut o viteza medie de peste 5 km/ h.

Si alte studii documenteaza clar relatia intre viteza de mers si rata de mortalitate. Acei oameni in varsta care practica, cu masura, sport si miscare isi maresc cu 700%, sansele de a avea o batranete saraca in boli. Nu este prea tarziu nici pentru cei care incep sa faca miscare doar la batranete. Sportul cel mai sanatos la batranete este si cel mai nespectaculos este mersul in ritm vioi! Desi solicita inima relativ putin, mersul vioi este una din cele mai bune metode de a antrena sistemul circulator si de a reduce riscul de accident cardio-vascular, dovedindu-se superior altor sporturi ca jogging sau vaslit. In plus, mersul cruţă articulatiile si are un potential de accidentare redus.

Secretul eficientei exceptionale a mersului vioi se explica prin faptul ca niciun alt sport nu activeaza atatia muschi. La ciclism, sunt antrenati 35% dintre muschi, la jogging – 70%, dar la mers, sunt implicati 90%.

Completare la cele afirmate mai sus: Toata suprafata pamantului este strabatuta, de-a lungul si de-a latul, de niste benzi energetice – denumite Radiatii Hartman. Plimbandu-ne pe jos intersectam aceste benzi energetice si ne incarcam cu energie. Conditia, pentru ca sa beneficiem de aceasta energie, este de a avea o viteza de deplasare mai mare de 3 km/ h si sa facem, zilnic, minim 6.000 de pasi.

Proiectul Răsuceni

rasuceni

Aflați despre proiectul de ridicare din sărăcie a unuia din cel mai sărace sate din România. Contribuiți cu resurse, idei, instrumente…

Fundaţii, Subsoluri / Demisoluri, Camere Tehnice, Beciuri / Pivniţe / Crame

HIDROIZOLATII DEFINITIVE

Soluţii garantate performante de hidroizolaţii şi termoizolaţii nu doar produse. Impermeabilizari 100% de betoane, sape si tencuieli. Garantii de 10-60 de ani. Pardoseli. Solutii anti-condens, anti-mucegai, anti-igrasie.